Samen vieren we op 8, 9 en 10 september onze naamsverandering én ons 15-jarig jubileum …
Voortaan hanteert VIA VIA Wijchen de bedrijfsnaam NERO menswear. Samen met eigen klanten en potentiële bezoekers vieren zij een gloednieuwe start tijdens het evenement VIA VIA Wijchen verandert, waar niet alleen hun naamsverandering centraal komt te staan, maar ook hun 15-jarige jubileum.
Bezoekers zijn welkom in het feestelijke weekend van vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 september. Vrijdag 10:00 - 20:00 | zaterdag 10:00 - 17:00 | zondag 13:00 - 17:00 uur. Betreft vrije toegang voor jong en oud.
Gedurende een weekend vol entertainment zullen Jos, Jeremy, Thomas, Thijs en Robin hier alles over vertellen tijdens VIA VIA Wijchen verandert, maar niet zonder het genot van een verse kop koffie van de barista, het entertainment met een Italiaanse knipoog en smaakmakers in de zin van een hapje en een drankje. Tevens worden de bezoekers optimaal voorzien van personal styling advies door een stylingcoach.
Inspelen op kledingtrends en klantbehoefte
Tijdens de tijd als Team VIA VIA Wijchen is er optimaal geluisterd naar de klantenwens, waardoor diverse nieuwe merken de winkel zullen betreden. Met merken zoals: Filling Peaces, Briglia 1949, CC Collection, Peuterey, Magnanni en meer. Dit vergroot het aanbod aan kwalitatieve herenmode. Ook leunen we op onze oude vertrouwde imago met merken waaronder DenHam, Desoto, Drykorn, Replay en Xacus. Zie neromenswear.nl.
De plannen houden niet zomaar op
Zij willen hun klanten het idee geven dat ze thuiskomen, door een centrale plek in de winkel huiselijk aan te kleden met fotolijsten en meubilair. Partners zijn van harte welkom en kunnen in het midden van de winkel sfeer proeven. Zo zullen zij hun interieur nog meer afstemmen op deze gloednieuwe huisstijl die zij graag presenteren.
Even terug in de tijd …
Maar liefst 15 jaar geleden startte het verhaal van VIA VIA in Wijchen. Eigenaar Jos Willems was toentertijd nog in het bezit van het Duitse kledingmerk Pierre Cardin's. Diverse winkeliers kochten bij hem in. Stiekem begon toen al het verlangen om een eigen winkel te openen een rol te spelen, wat we hedendaags niet meer uit het leven van Jos kunnen bedenken.
Hij begon VIA VIA Wijchen aan de Kasteellaan 43A met een totaaloppervlakte van circa 240 m2 met zowel dameskleding als herenkleding. Echter had het mannenteam meer affiniteit met herenmode en merkte ze snel dat damesmode toch een andere tak van sport was.
Wegens een beperkt aanbod in Wijchen besloten zij om volledig in te zetten op herenmode en het winkelpand verder uit te breiden. Zo ontstond niet alleen Kasteellaan 43A, maar ook Kasteellaan 43B. Dit verklaart ook waarom de winkel niet één, maar twee deuren kent.